Fy vad irriterad jag är på Komplett.se just nu.
Kring den 12e augusti beställde jag ett nytt tangentbord eftersom mitt gamla inte funkade fullt ut med Vista. Det stod då på deras hemsida att de inte hade några hemma men att de förväntades komma in den 15e augusti. Det var likadant hos andra butiker. Eftersom det är ett nytt tangentbord så hade det väl inte börjat nå ut till butikerna ännu. Jag var beredd på att det kunde bli nån dag försenat.
Den 15e såg jag på prisjakt.se att andra butiker hade fått in produkten för leverans, dock inte komplett. Den 16e stod det fortfarande att förväntad datum till komplett var 15e. Jag mailade deras support för att fråga vad som stod på. Eftersom andra butiker hade fått in tangenbordet borde även nordens största butik inom området ha fått in det. Men nej! De skulle kolla upp varför det dröjde. Den 20e stod det fortfarande att tangentbordet förmodligen skulle komma in den 15e. Dagen efter ändrades det till den 23e. Nytt datum, då borde ju vara säkrare. Nope! Inte denna gång heller. Först den 27e stod det att produkten kommit in till komplett.
På min order på deras hemsida står det då att tangentbordet finns i lager och förväntas skickas till mig den 27e. Idag stod det fortfarande samma sak. Jag mailade deras support för att se varför det inte skickats direkt. Borde ju inte vara så svårt att få iväg produkter som folk har väntat på länge.
Svaret jag fick:
"Hej
Lagret har för närvarande en liten fördröjning och det gör därmed att försändelserna är något försenade. Jag uppskattar att det troligtvis tar ytterligare en vecka innan den kan levereras tyvärr.
Jag beklagar."
En VECKA!! För att packa och skicka iväg EN produkt. Det är ju löjligt. Det var mitt svar till dem också, samt en avbokning av ordern. Sen gick jag in på Inet där samma tangentbord fanns i lager och till lägre pris. Ny beställning är gjord och jag kommer att undvika Komplett framöver.
Så jäkla dåligt!!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment